lunes, 28 de mayo de 2007

Un nou perill a la carretera, JO!!!

Si senyor per fi aquí un servidor s'ha tret el carnet de conduir,a tocava!! Encara el dia d'avui no tinc el carnet provisional ni la L , però ja me dedicat a agafar el cotxe de la meva germana i anar de Calella a Girona, fins la Universitat, això si amb la L de un amic... nose si això és legal.. però bé , feta la llei feta la trampa. Sabeu que costa moltissim anar a 80 km/h per ser novell, m'ha estat força difícil ja que diria que el peu dret em pesa massa.
Avui els companys de classe volen que els porti a dinar... no saben ni el que diuen... però bé si no estimen la vida no és el meu problema jejeje.
Ara la pregunta que em faig després de gastar-me tots els calés en el carnet és, - quan em podre comprar un cotxe?
Atentament, un quimic al volant( per no gaire temps)

No hay comentarios: